ännu en säsong av top model

Ännu en säsong av Top Model har dragit igång, någon som redan har en favorit? I år överraskade Tyra Banks genom att ta med en extra tävlande, wooow? Nej, varje år kommer en överraskning. Något som ska chocka och göra det hela lite mer exklusivt. Redan imorgon är det dags för nästa avsnitt och gissa vem som kommer bänka sig framför tv:n och tvinga sin kära pojkvän att sitta brevid? Jo, jag. Även om det är samma visa genom alla dessa säsonger så är det som en drog. Jag måste se det, jag bara måste helt enkelt. Dåligt tvång.



Har redan hittat min favorit! När ska det vara dags för en plusmodell att gå segrande ur striden? Kanske den här säsongen eller ska det verkligen aldrig inträffa?

Kommentarer
Postat av: Monopol Champion! ; D

lycka till att få ponken att kika på det där! ;)

2008-09-09 @ 21:20:41
Postat av: MissMagicGirl

jag älskar toppmodell!

Så kul att se! Men första säsongen är fortfarande min favorit.

Den var bäst.

2008-09-11 @ 14:02:06
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0