fredag med flicks

En hederlig tjejkväll med Josefine, Maria och Daria. Ballongkjolen från HM som jag köpte på Tradera har åkt på och håret har plattats. Just nu befinner vi oss i Marias lya, men snart ska vi kila vidare till Monroe´s där middag ska ätas. Kommer bli en trevlig kväll med flicksen, Rebecka hade slutit cirkeln men vi kör på ändå. Hoppas alla får en strålande fredag för det ska jag ha i alla fall. Imorgon vankas coachning på flickornas match och därefter ska jag umgås med min karl. En klockren lördag dessutom med andra ord! Vi hörs imorgon allesammans!



Maria, I´m sorry for the surprise ;)

Kommentarer
Postat av: Lenahannah

Hoppas ni får en trevlig kväll!



Kram Mamma!

2008-09-12 @ 20:08:22
URL: http://www.nygards.bloggagratis.se
Postat av: darrka

HELT SUVVE HANNAH ;) tack för den!

2008-09-13 @ 18:23:00
URL: http://daria.blogg.se/
Postat av: maria

hahahhaah schnyggg bild

2008-09-14 @ 12:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0