söndag

Idag har jag befunnit mig på idrottsplatsen i Årsunda hela dagen lång. Flickorna spelade nämligen cup idag och som coach var det en jättetrevlig dag! Även om vi inte spelade supderduper bra så kom vi 5:a av 8 lag, vilket vi ska vara otroligt nöjda med. Helt godkänt! Dock är säsongen snart slut för flickorna, det enda som återstår är en match mot föräldrarna. TAGGA!



Själv har jag stora planer på gång

Just nu väntar jag bara på att klockan ska bli 20.30 och säsongsstarten för Parlamentet!
Tick, tack liksom..

Kommentarer
Postat av: Victoria

"Nu börjar din handstil bli så bra så man kan se hur dåligt du stavar" haha ;)

2008-09-29 @ 20:07:23
URL: http://victoriagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0