tisdag förmiddag

Jag tror aldrig att jag har drömt så många mardrömmar på en och samma natt. Jag blev till och med så rädd inatt att jag började storgråta, som tur var upptäckte jag att karln låg brevid mig i sängen. Bara det gav stor tröst. Det var en "scary night" om något.

Nej, nu funderar jag på att dra igång lite musik, hoppa i kläderna och käka lite frukost. Dagens allra viktigaste måltid på hela dagen. Vad ska det bjudas på? Leverpastej? Ost? Marmelad? Jag avgudar mina egna smörgåsar. That´s it!

By the way, vackert väder vi har idag folket!


Kommentarer
Postat av: sara

men verkligen, utan våra planer så hade det aldrig varit så här bra. :D

2008-09-23 @ 10:47:53
URL: http://saaralarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0