torsdag, you know

Här sitter jag och Josefine i en datasal och funderar över livet. Eller ja, nästan..

Ind.valet var inställt och istället har vi bunkrat upp oss i datasalen med fika och ett glatt humör. Vi ska ju nämligen sitta kvar och jobba geografi. Alldeles strålande har det gått men nu inväntar vi dom andra två som alldeles snart ska göra oss sällis här uppe. Får se hur långt vi kommer, annars har vi hela morgondagen på oss dessutom. By the way! Någon som är nyfiken på vad jag, Olle och Josefine har som ind.val? Grundläggande barnhälsovård, Olle som älskar bebisar... Äsch, vi kommer ha det muppigt roligt fram till julen.

Vid halv sex rattar jag hemåt för att städa mitt rum och därefter blir det Top Model, mys med min karl och att götta i den nya vardagsrums soffan. Tummen upp på det tycker jag allt gott folk.

Vad gör ni ikväll då?

Rebecka,
du måste skicka lite bilder från USA till mig på delade. PUSS


Kommentarer
Postat av: malin

haha, grundläggande barnhälsovård hade jag med :P

fast de va ingen höjdare, så hoppa av den!! :D

2008-09-26 @ 19:11:24
URL: http://malinanderss0n.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ska :)

2008-09-26 @ 19:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0