Dear Jack

Det känns opassande att skriva glada saker på den här bloggen då den alltid har haft en funktion som ett personligt ventilationssystem där negativa meningsuppbyggnader har legat i fokus. Kanske är det opassande i sig att använda en blogg som boxarsäck eller att ens publicera elaka funderingar, men det har fungerat bra för mig. Idag måste jag dock chocka mina läsare (om jag har några kvar efter mina värdelösa uppdateringar) med en storslagen nyhet; idag är en glad dag på bloggen.

Livet är fantastiskt bra och jag har lovat mig själv att ta vara på varje dag. Nu på kvällskvisten så befann jag mig i en tankebana där jag insåg att jag faktiskt behöver förändrig i mitt liv. Vad en förändrig skulle innebära, det har jag dock ingen aning om än så länge. Eller jo, det vet fröken Söderblom redan. Något som alltid har funnits och som fortfarande finns rakt under näsan hennes. Dock har fröken svårt att avgöra om det hela är en fasad uppbyggd på eget bevåg eller om det faktiskt är något äkta. Denna fasad gör en människa glad och det väl huvudsaken?

Such wonderful things surround you.
What more are you looking for?

Nej, nu avrundar vi detta meningslösa inlägg. Hopp i säng!

Spotify:
Jack's Mannequin - Dear Jack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0