torsdag, alphabeat - boyfriend

Jävlars liksom, nu har jag gått och skaffat facebook.
Jag är ganska cool och har redan 52 vänner, poppis som fan.

Mitt liv är typ bland det bästa i mitt liv, om det nu lät bra?
Det är så här livet ska vara, man är glad och har allt det man behöver här i världen.
Peace, nu är jag nöjd och ska inte vara grinig på ett bra tag framöver.
Eller jo, idag på barnhälsovården.
Där får man vara hur grinig man vill.
Det allra värsta är att jag ler när jag är arg i skolan.
Hur FAN kan det vara så?

Nej, lite ljuv musik tack!


Kommentarer
Postat av: Elin

Då måste jag lägga till dig ibland mina vänner på fejjan ;)

2008-11-20 @ 13:13:24
URL: http://jjaghetereelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0