anlagd brand

Idag brann ett hus i Trösken ned. Hmm, intressant att sådant kan hända här faktiskt, ute i ödemarken. Mycket knas pågår här faktiskt. Läskigt när man inte har någon större kontroll på omgivningarna. Dessutom när man står och ser på när ett hus brinner ner till grunden. Den dagen jag blir polis, då ska detta vara mitt! Jag ska lösa all skit här ute. Ta fast alla dessa äckel som gömmer sig i något gammal ruckel ute i skogen utan el och vatten.
Jag ska ta er en vacker dag, vänta bara.

Ni ska veta gott folk, Trösken är inte så stillsamt som alla tror. Dags att vi bybor börjar inse det efter diverse brott, anlagda bränder, inbrott och en drös med polisbilar som kommer och går. Hallå? Dags att vakna till kanske..

Pyroman, det är vad denna människan är. Hur fan kan man vara så dum?
Är detta något som ger en fjärilar i magen och som gör en människa helt exalterad?
Då skulle jag fan hellre tipsa dom om något annat, ta några supar och ring en brud.
Inte fan behöver sånt här ske bara för att en människa är dum i huvudet.

VART FAN HAR FOLKVETTET TAGIT VÄGEN ???


Kommentarer
Postat av: anna

sv: så bra :) :)

2008-10-23 @ 22:58:02
URL: http://kioawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0