Stevie Wonder - Signed, Sealed, Delivered

Inatt drömde jag att jag och tre andra tjejer hade ett tjejband ihop. Vi rockade fett på en konsert nere i Grekland och Gud så alla jublade. Vi hade så himla kul och alla älskade oss, vi var grejen liksom. Det måste ha varit för att Gustaf sa att jag sjöng bra igår, antagligen tog hjärnan åt sig lite för mycket. Men jag hade grymt kul och vem vet vad som lurar bakom nästa hörn?

Alldeles strax, vilken minut som helst så ska jag trampa ner till bussen och fara till skolan men för att piggna till litegrann så kör vi Youtube på allra högsta volym. Stevie Wonder mina damer och herrar, finns det något bättre? Riktigt less på att jag missade hans konsert i Sverige, men livet går vidare. Signed, Sealed, Delivered med Stevie Wonder!



Kommentarer
Postat av: sara

men hannah, haru dumpat oss? har du fler gustaf? :o

2008-09-19 @ 10:51:58
URL: http://saaralarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0