GOD JUL, bjuder på denna

Kvinnorna Jonsson, Söderblom, Nilsson och Jansson i Polen -08



Nu hoppas jag att alla sitter hemma bänkade framför tv:n och kikar på Bonde söker fru. Själv har jag hittat massvis med tomtar och julpynt så jag ränner runt i pyjamasen och pyntar min svit, men självklart så har jag tv:n igång också. Det blir så mycket mysigare när tomtarna står och kikar på en. Har ju lovar mig själv att jag ska städa rummet och göra det supermysigt nu lagom till lovet. Jag tror hjärtat skulle bli stolt över mig då faktiskt. Han är ju pedant för dom som inte visste det, eller ja, hela släkten Bergström är väl pedanta i grund och botten. Och på tal om klanen Bergström så har han världens bästa mormor och morfar, dom är helt galna. Precis som jag! Höhö

Kommentarer
Postat av: Anna

Skulle också vilja ha snö, men icke sa nicke, här är det regn varje dag. Usch!

2008-12-18 @ 10:10:56
URL: http://naannah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag e ju inte me :( ;D

2008-12-18 @ 18:49:14
URL: http://claran.blogg.se/
Postat av: mar

you are great sometimes<3

2008-12-18 @ 23:47:02
Postat av: Din kussin<3

gumman älskar dig men ..

usch ta bort den där bilden ..

2008-12-21 @ 15:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0