måndag

Någon mer än jag som är skoltrött? Hand upp nu !!

Idag har jag gått i skolan, lekt med Märta, köpt vörtbröd med russin i, rensat bland papper och snart ska jag träna två pass på raken. En hel del med andra ord och alla dessa papper som jag har rensat är ju bara skolpapper. "Vi ska värna om miljön", eller hur hörrni. Jag skulle fan kunna bygga en gran med den här högen av papper. Någon som är riktigt duktig på att dela ut "granar" är fröken på barnavården. Stackarn, jag undrar om hon vet vad hållbar utveckling betyder? Skulle inte tro det....

Nej, annars är allt bra. Ska sova hos hjärtat inatt och då kan det inte bli annat än bra. Hoppas dom har vörtbröd bara... Jag menar, vad är december utan vörtbröd?


Kommentarer
Postat av: daria

both hands up!

2008-12-09 @ 21:55:02
Postat av: maria

HAHAHA SÄLLAN EMO DARIA VISSTE ATT HON SKULLE SVARA PÅ DE DÄR :D

2008-12-09 @ 23:45:26
Postat av: jossssssssssssss

jag skulle seriöst bli glad om nån sköt mig i huvudet nu. palla skola

2008-12-10 @ 15:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0