nej, nu ger jag upp!

Det här får duga så länge.

Orkar inte lägga ner mer energi på bloggen. För 1 ½ år sedan så hade jag en grymt snygg blogg, men i takt med att man tappar "bloggsuget" så försvinner också "renoveringssuget". Dock blev det katastrof den här gången enligt mig själv. När jag började blogga så fanns inte den här "blogghysterin", det var skönt att blogga på den tiden. Nu har alla människor jag känner i alla fall ägt en varsin blogg och alla skriver nästan samma saker. Vi bor på en liten ort och alla känner alla. Därför har jag tappat suget, för nu verkar det vara en trend. Det var det inte på den "gamla goda tiden". Dessutom påstår Olle att människor som bloggar inte har något liv och söker vänner. Jag har ett liv och vänner så det räcker och blir över. Så varför bloggar jag fortfarande egentligen?

Lätt, det är ju faktiskt min bebis!

Nej, nu ska jag lyssna på julradion och invänta mina hundra önskningar som jag och Mattias har skickat in idag. Kommer det aldrig någon önskning så ska jag skicka polisen på dom! Jag menar, vem vill inte höra David Hasselhoff sjunga Feliz Navidad?
Shit, nu börjar han sända! Ciao!


Kommentarer
Postat av: MARIA

"Kommer det aldrig någon önskning så ska jag skicka polisen på dom!"



haha du är så jävla king;D

2008-12-06 @ 00:03:23
URL: http://mariamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0