onsdag

Idag är en ingen rolig dag!!

Hannah har jordens skallevärk, men dessutom har hon ont i örat och i bihålorna. Hannahs liv är inte så roligt att leva just nu. Hon är lite arg och ledsen, men ändå sitter hon och pluggar.

Annars rullar livet på och fotbollen har faktiskt blivit rolig igen. Tack för uppmuntran coachen! Jag längtar redan till nästa måndag, det är så himla roligt. Man lär sig nya saker varje gång och bara man håller humöret uppe så fixar man det. Det är träning idag, löpning. Det allra värsta är att jag är sugen på att springa.. Undrar jag om inte träningsnarkomanen Berglöf har smittat mig lite. För så här taggad har jag nog aldrig varit förut, men vi får se hur man mår senare, annars kanske det blir en promenad med Maria bara. Kanske, vi får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0