toker vs. sjuker

Mikael Bergström, hjärtat.

Mjaaa, ni vet ju redan att jag är sjuk. Under natten har febern stigit litegrann och jag har bara drömt mardrömmar hela natten. Träffade på en mycket ful människa i drömmen! Jisses girl, jag känner inte dig men är du som i drömmen så är jag tacksam över det. Du verkar helt tjing i bollen, gnäller och grinar i din blogg nonstop. GÅ VIDARE!

Dessutom kikade jag på Titanic igår för hundraelfte gången och därefter några av dom bästa Grey´s avsnitten och jisses så jag grinade. Smsade hjärtat och bad han hålla sig borta från fartyg och sjukhus ett tag framöver. Hoppas han lyssnade på mig, för satan så jag grinade inatt. Kunde inte sluta och sen när jag insåg att jag hade feber och var täppt i näsan så blev det bara värre och jag såg ut som en julgranskula i ansiktet. Helt röd och uppsvälld, men man blir väl lätt lite fånig när man är sjuk och har feber...

Spenderar min dag på soffan och ska nu dricka ännu mer vatten. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0