det är fredag

Life goes on, när ska folk förstå det?
Om du blir lämnad av någon, en vän t ex, tänk på att det kanske var ditt eget fel.
Du vet vem du är innerst inne, dock känner jag inte dig.
Det kanske jag ska vara glad för?
Sätter punkt för detta och går vidare i mitt "lyckliga, inga problem liv".

För idag är det fredag, en fredag som ska spenderas med en liten shoppingtur i Gävle där jag ska köpa julklappar, födelsedagspresenter och självklart något till mig själv. Därefter en mysig afton med karln sin. Vi får ju inte heller glömma fredagens underbara tacos!

Nu ska jag leta på en maskeraddräkt, så tjing!

Kommentarer
Postat av: larrssssssson

WOOHOO COWGIRL NR1 ;) höhöhöhö

2008-11-21 @ 17:09:29
URL: http://josefinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0