det satt fint

Efter dubbla träningspass igår så har träningsvärken gjort mig ett mycket väntat besök. Alla muskler trånar efter massage och tyvärr så har hjärtat inte direkt dom där magiska händerna, så jag avstod. Huvudsaken är att jag har tränat ett helt styrkepass för första gången på ett halvår och det var fan värt det. Nu ska alla muskler tillbaka och konditionen som jag hade för många år sen ska vara tillbaka inom kort, för i sommar ska jag vara i toppform. Det är bara konditionen som jag är orolig över. Jag har inte direkt motivationen till att ge mig ut på en löprunda, dock är jag taggad på styrka. Fan, benböj när man borstar tänderna. Situps och tio armhävningar varje dag innan man somnar, bara det räcker långt. Dessutom drar träningarna igång nu igen, så varför skulle jag inte lyckas med otroligt feta muskler fram till sommaren?

Motivation och vilja är A och O .


Kommentarer
Postat av: Tina

SVAR: Tack så mycket! :)

2008-11-25 @ 21:25:31
URL: http://tskiold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0