fredag

Jag tackar för alla presenter och gratulationer! TACK!
Det var en trevlig födelsedag med en hemmagjord tårta!
Dessutom lagade jag hemmalagad chicken bits med pommes frites.
STÖRTSKÖNT I KISTAN!

Idag blir det lite kalas när Olle, Mattias, Sofia och Mikael kommer på besök.
Ska bjuda på lite god mat och sen får vi se vad som händer.
Imorgon tror jag att mormor kommer och därefter brudarna.
Blir en trevlans helg med andra ord.

Hade nyss historia, gick galant.
Nu, geografi som jag ska sätta tänder i.
Senare andra lektioner och en tupplur innan gästerna kommer.
CIAO på er, jag är sjutton år nu.

/ Hannah

Kommentarer
Postat av: michelle

Ja det är tur. Det är ju bara till att färga det igen:P..

2008-11-15 @ 20:13:30
URL: http://michellekerrykarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0