gårdagen

En blogg handlar om att skriva något man känner för att skriva. Jag känner inte för att skriva en dagboksliknande blogg, jag känner inte heller för att dela med mig för mycket av mitt liv. Det är min ensak. Däremot älskar jag att blogga när intresset finns och jag känner att jag har något galet att skriva. Min blogg är inte 100 % seriös, jag känner inte heller ett tvång till att uppdatera den var och varannan dag. Det kommer när det kommer, så håll ut.

Igår hade jag i alla fall en klockren mysig fredag med mina damer, Maria och Josefine. Vi traskade några kilometer och tog en titt på IDOL med en massa gottagotta i famnen. Samt våra mobiler i händerna! Dom kan vi bara inte leva utan!

Tack för den kvällen mina bruttor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0