lördag kväll

Snart är det faktiskt min födelsedag.
Den stora drömmen är ett överraskningspartaj.
Det får nog vänta ännu ett år skulle jag tro.
Jag fyller ju faktiskt bara 17.
Stort och gammalt i mina ögon ska ni veta.
Åldersnoja, mjaaaaaa.


Nej, tror jag ska ta ett bad om en stund med ansiktsmask och body scrub.
Dessutom ska jag läsa på lite inför geografin i badet.
Har kommit på att bad kan vara riktigt avslappnande.
Dessutom har jag ju inget sällskap ikväll så det vore ju en perfekt sysselsättning!



Kunskap, glädje också lite tango!

Kommentarer
Postat av: sofa

ååh, överraskningsfest är min dröm också. gud så härligt :D

2008-11-01 @ 22:28:31
Postat av: sofia

överaskningsfest , det är min dröm det med :D gud så härligt :D

2008-11-01 @ 22:29:07
URL: http://atmyplace.blogg.se/
Postat av: Felicia

Yess, utbytesstudent :D

2008-11-01 @ 22:57:50
URL: http://fliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0