söndag

Det har faktiskt hänt en del den senaste tiden.
- Jag har cyklat på min motionscykel två gånger och svettats så där underbart mycket.
- Jag har också värvat Maria till Årsunda, så nu ska jäntan provträna imorgon.

Resten behåller jag för mig själv.

Vet ni vad det allra bästa är? Det är första advent idag!
Jag ska snart sätta upp min julstjärna och sen ska jag leta bland farmors gamla pynt så kanske jag hittar något läckert. Dessutom har jag hittat den perfekta granen som jag ska sno med pappsen senare. Den är perfekt! Äckligt grön, lagom stor och inte så värst långt bort. Lätt att transportera hem med andra ord. Dessutom får jag lyssna på hur mycket julmusik jag vill nu utan att folk ska klaga på att det är mitt i sommaren! Där fick ni !


santa clus clothing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0