söndag

Ja, igår var mina brudar här på besök!
Linn, Maria och Josefine tog sig en tur ut hit.
Vi åt en massa god tacos, smällde i oss världens godaste tårta och kikade på en skräckis.
En dansk film som hetter ondskans rum, mitt hjärta ab. SHIT
Det var en ganska bra skräckis, även om det spårade på slutet.

Det var en jättetrevlig kväll, så tack för att ni tog er en tripp ut till Trösken!
Just ja, tack för tårtan! Bäst i test!

 

Nu måste jag ta mig en matbit eller tårtbit, magen skriker ÄT !
Så tjingtjong, hoppas jag får kinesiskt ikväll.
Mamma om du läser, snälla?
Det vore kanon!

Adjöken.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss på dig gumman!

2008-11-16 @ 10:40:26
URL: http://www.nygards.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0