tisdag

Hannah Söderblom har ett hett humör.
Det vi alla nu, synd att vissa inte hänger med bara.

Annars är läget helt okej, dagarna flyter på och jag känner mig riktigt självsäker.
Märta avgudar mig och hon kan inte få nog av mina skor...
Jag har också en vän som verkar lite arg men sånt får man ta.
Jag bryr mig faktiskt inte så värst, han har liksom ingen anledning.
Dessutom kan jag inte förstå att det faktiskt är november.
Den 11:de november, om två dagar är det min födelsedag, hipp hipp hurra.
Nu sitter jag, Sofia, Erika och Victoria och diskuterar Zoo Tycoon.
Det är så fruktansvärt roligt.

Jag skickar sms, får inget svar.
Så himla överskattat.
Dra kaka.

Senare idag har vi idrott, slutar vid halv fem.
Då ska jag hem, kela med Märtis och slicka mina sår.
Adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0