tisdag

Har nyss tagit ett varmt och skönt bad med ljuv musik i öronen.
Tog mig några små funderingar och hade det allmänt bra.
Det var helt klart värt 50 minuter av mitt liv som sjuttonåring.



Snart är vintern över, våren kommer och sen är det sommar.
Ännu en sommar med en massa roliga ansikten.
Det ska bli den bästa på länge har jag bestämt redan nu.

Dock fokuserar jag på juletider nu.
Till helgen ska min alldeles nya julstjärna upp i fönstret,
och närmare jul ska jag retas med Mikael och sätta upp apelsiner med nejlikor.
Han hatar citrusfrukter men det hör ju faktiskt julen till.

Vörtlimpa ska jag baka så det bara smäller om det!


Kommentarer
Postat av: rebecka

herm.. vem fyller år idag då?? va?? hahaha ;)<3

2008-11-20 @ 01:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0