förklaring

Nu ska jag förklara vad som har hänt. Jag, Hannah Söderblom skulle i fredags göra en hemmagjord hårinpackning. Hårinpackningen bestod av någon banan och några ägg. Detta skulle man mosa till en trevlig röra för att därefter sätta äcklet i håret i några minuter. Gick galant fram dit kan jag säga. När det sedan var dags att skölja håret så var jag körd. Jag hade krossade bananbitar i hela håret. Dom bara vägrade att försvinna...

-  Efter att ha sköljt håret i 20 minuter så tvättade jag det 2 gånger. Ingen skillnad...
-  Tog ett bad, tänkte att kanske det kunde flyta iväg..?
-  Tvättade håret 3 gånger till...

Därefter gav jag upp, satt upp det i en knut och grinade en skvätt i sängen där karln låg och tröstade mig. Nu är det söndag och jag är skallig..

Nej, jag skojade bara. Jag tror att all banan är borta nu, eller jag hoppas på det...


Kommentarer
Postat av: Victoria

Haha, men stackare! :p

2008-10-05 @ 21:06:45
URL: http://victoriagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0