fredag

Inte en lugn stund i det Söderblomska huset.
Har varit upptagen hela dagen och värre kommer det bli.
Dagens att göra, som jag redan har gjort:

- Har bakat till min syster
- VÅRA BÄSTA ÅR, HAHAHA!
- Myst med Mikael
- Sålt bakverk på ICA

OCH SNART,  ska min syster ha en Halloween fest här hemma...
Just nu ångrar jag att jag inte spenderade kvällen hemma hos hjärtat istället.
Men det är lugnt, han är ju här han med.
Detta slipper han inte undan, jag behöver sällskap ikväll bland sisådär 16 ungar.

Dagens övriga nyheter är att jag har köpt hem chips, dipp och läsk.
DET ÄR FETMADAG OCH JAG GILLART!
Dessutom har jag ätit vinterns allra första pepparkaka och gnällt över snö.
Jag, den gamla skidtjejen, en tjej som alltid har älskat snö gnäller helt plötsligt över 5 cm?!
Tack, detta är tecken på att jag har blivit kvinna!




Trevlig fredag hörrni!

Kommentarer
Postat av: Olle

det är ett tecken på att du har blivit en gnällkärring :-D

2008-10-31 @ 18:36:59
Postat av: Mia

haha, halloween med 16 ungar låter sådär kul, du får ge dom pepparkakor så dom blir snälla om dom bråkar! :P

2008-10-31 @ 19:05:07
URL: http://lejonstrand.blogg.se/
Postat av: Mia

:o det var lite sjukt, haha. fast jag kunde lika gärna ha skrivit om lussebullar eller julmust :D

2008-10-31 @ 19:19:19
URL: http://lejonstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0