fucking shit lix !

Nu ska jag plugga arslet av mig, grundläggande barnavård kan gå och dö. Jag som hade 4 val också slutade det på detta vis, hualigen vad jag hatar Bessemer. Ryska, japanska, italienska och fotografisk bild, alla dom hade varit 1000 gånger roligare.. Fifan, bara att slita sönder dom här 50 poängen och satsa på något vettigare nästa år. Till och med min skånska lärare tycker synd om mig och mina två kompanjoner Josefine och Olle. Helt sjukt ska ni veta

Nej, bäst att jag blir klar med det innan hjärtat kommer hit. Mitt älsklingshjärta

Dessutom får jag potatis till middag, så jävla gott! Eller hur Maria Mikaelian?


Kommentarer
Postat av: maria

JAAAA GE MIG

2008-10-15 @ 21:46:27
Postat av: josefine

HAHAH helt rätt.. tacka vet jag hammartiderna. då hade vi fått vårat första val! jag lovar!! :)

men vi arbetar ihjäl oss och får toppbetyg ändå ska du se! vi klarar allt!

2008-10-16 @ 09:17:04
URL: http://josefinita.blogg.se/
Postat av: daria

söt du är gofis ;) tack för en trevlig kväll, hoppas att du och micke ligger och sover gott nu! PÖSS

2008-10-18 @ 00:20:26
URL: http://daria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0