i väntan på hjärtat

Medans Micke tar en snabbdusch så sitter jag här och halvsover. Vi har någon sorts myskväll idag, blev ju ingen riktig i helgen så nu har vi laddat upp med ostbågar och juice. Eller ja, han dricker vatten... Vi ska strax se en film innan vi ska sova.

Viktig dag imorgon, älsklingens allra första korpmatch!!

Jag funderar på att dra på mig ett par pyjamasbyxor. Kallt att sitta i en källare i bara mormorstrosorna och den uråldriga, svettiga manströjan, som vi kan kalla "stand-in-for-the-pyjamasskjortan". Skönare så här! Min favvis!!!

Japp, nu är han här. Det hörde man på långa vägar... "STÄNG AV SKITEN".
Så godnatt era lingonpackare, vi ska kramas och äta ostbågar till en film. NATTI!


/ HANNAHPANNAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0