torsdag

Tjoo, nyvaken typ.
Idag ska fröken Söderblom baka till morgondagens försäljning.
Dessutom ska hon mysa sönder sitt hjärta eftersom han åker om
sisådär någon timme. Han ska till körskolan, duktig som han är.

Just nu pratar hon med fröken Berglöf på msn,
den flickan är bra gosig när hon inte är på ett retstickehumör.
Eller hur fröken? Mohaha



Nej, undrar om jag ska pallra mig ner till köket?
Jag är faktiskt hungrig!!!
Mikael har lovat att han ska laga mat till mig, lika bra att man passar
på att utnyttja det medans han är här. Tacos tack.
Jag kommer kräkas om jag inte får mat i mig snart!


Förresten, drömde att jag lirade innebandy inatt.

I en liten gymnastiksal, i ett höghus, i Polen, under ett krig.
Åh, jag var så lycklig!! NOT

Tack och hej, jag behöver käk!


Kommentarer
Postat av: fröken berglöf

Så länge jag inte är på retstickehumör ja, hoho :D<333

2008-10-30 @ 19:47:43
Postat av: sofia

oj vilken fin blogg :D

2008-10-31 @ 16:26:26
URL: http://atmyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0