fields of gold

Imorgon skulle familjen Nilsson ut i djungeln och trampa på en luftbro. Tänk, sådant vill jag också uppleva. Inte en gång, utan flera. Jag vill kunna känna mig fri och springa på luftbroar varje dag om jag skulle känna för det. Krocka med en apa när jag har bråttom eller ramla ner och landa på en gigantisk ödla. Eller kan man bara drömma om ett sådant liv? Nej, en sommarstuga i Tanzania eller t ex på Malaysia skulle sitta fint. Jag skulle lätt köpa mig en hel djungel och bara njuta av mitt lyckliga liv, kryddat med spänning.





Okej, man har rätt att vara ledsen men herrejävlar så arg jag blir på er. Det är inget populärt skvaller eller något som man kan använda för att få uppmärksamhet. Jag blir så arg när ni håller på som ni gör. Tänk på de resterande, visa respekt!



v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0