amazing people

Är Hannah schizofren eller helt enkelt bara en riktig bitterfitta?

Jag anser att jag är en glad och harmonisk människa med en gnutta humor. Min blogg kritiserar på både gott och ont, vilket jag själv anser är humor. Att man vågar leka med elden och släppa loss sina tankar och idéer. Att vara en bitterfitta i bloggen har blivit lite som mitt signum, men man får inte glömma de gånger då jag skriver en aningen trevligare inlägg från hjärtat. Favoriten är dock, och kommer alltid att vara dagens fula sanningar. Jag älskar att jag är den enda i mina kretsar som vågar skriva bittra sanningar och uppfattas som en bitterfitta. Min blogg är ärlig och skön!



Kommentarer
Postat av: Karin

Precis som du Hannah, du är också ärlig & skön!

Var rädd om dig.

/kramizar moster Karin

2009-05-04 @ 11:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0