tisdag

Mobiltelefoner förstör mitt liv, helt klart! Jag kan verkligen inte stänga av den, får panik när jag gör det. Dessutom kan jag inte avsluta ett smssamtal, det måste komma från den andra individen. Så det har blivit några sena nätter den senaste tiden och det gav resultat inatt när jag vaknade med skallevärk och bara ville hoppa ut genom fönstret. Det positiva är att jag blir glad av snälla ord och sms. Dessutom finns det talesätt som säger att man ska tänka positivt, så det är ju bara till att skippa allt det negativa. Sms är alltså kanon!

Något som gör allt ännu "positivare" är alla dessa sjuka drömmar som jag drömmer om nätterna. Jag kunde inte annat än att skratta när jag vaknade. Hallelujah, skönt att det bara var en dröm!! Nog för att det var det sjukaste på länge, men hur ofta åker jag buss till Frankrike med endast killar över 20 och sen när ligger Konsum i Paris? Tro det eller ej, men de övriga detaljerna behåller jag för mig själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0