Å-krogen

Kan ju meddela världen att jag har en allvarlig urinvägsinfektion och OM det redan har gått för långt upp i njurarna så hoppas jag att någon trevlig själ skänker en njure. Tack på förhand!

Igår gjorde lilla fröken Söderblom debut på krogen i målsmans sällskap. Det blev nämligen en kväll på Gasta med mängder av komiker och "komiker". Det är ganska komiskt att se hur vissa människor tror att alla kan vara roliga, men hej, då ska jag tala om för er att så är det inte alls. Ibland blev det pinsamt tyst och i sådana stunder så önskade jag att Godzilla skulle vandra förbi ute på gatan. Då hade det blivit lite fart på stället.

En applåd till Johan Lingdén som är den nya Buddha i mina ögon och en applåd till min pappa Stefan Söderblom som var mycket bättre än vad jag någonsin hade trott. Synd att jag inte fick mina två minuter på scenen, det hade ju gjort hela kvällen magisk. Dessutom tror jag att två minuter Mikael Hammarstrand hade roat de flesta, en mediakåt snubbe på 40+.

Jag förstår inte heller grejen med att kärringar på 30+ står i baren och är apkalas redan klockan 20.00. Singel och desperat eller leker dom bara Bridget Jones och jojobantar?

Nej, tacka gudarna för humor och äkta komiker. Ett tips? Singelskämt är så ute...



Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, orienteringen. Den vete katten vad det blir av, dom tjatar att jag ska ta mig ner och skugga på någon träning men det hinns ju aldrig med. Någon allemannsluff kan det mycket väl bli, kanske :) hur går tankarna om denna sport hos Hannah ? :)

2009-04-26 @ 20:30:47
URL: http://annabf.blogg.se/
Postat av: Sofi

Nu har jag lagt upp 20 nya frågor i min blogg.. Fria att kopiera och besvara till din egna blogg så att dina läsare kan lära känna dig lite bättre! :) Välkommen in!

2009-04-27 @ 17:05:17
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det låter bra det :) Den lilla kärlek jag hade till sporten förra året har tyvärr slocknat igen, men jag tycker fortfarande det är lite roligt att ta karta o kompass och bara lubba ut i skogen. Ingen press liksom :) O-ringen 2010 pratas det vilt om här hemma ;) Örebro var det va ?

2009-04-27 @ 18:40:53
Postat av: Johan Lingdén

Tack för de fina orden. Kul att du var med!

Hoppas vi ses igen!

2009-04-28 @ 08:45:32
URL: http://www.myspace.com/johanlingden
Postat av: Alexandra

godmorgon:)



allt bra med dig idag?:)

2009-04-29 @ 08:01:57
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0