april

Det finns inte ord för att beskriva hur bra jag mår. Det är helt makalöst! Mina vänner är världens bästa, jag har bra musik i öronen, en fin inkorg över mina sms och jag har en härligt bra konversation med Kalle! På fem minuter så känner jag mig så annorlunda och bättre som människa. Alla dessa funderingar som gnager sig fast efter en konversation kan bosätta sig innanför mitt pannben i flera dagar. Allt är så annorlunda.

Önskar att jag vore 10 år äldre och visare, jag blundar.
Öppnar ögonen och inser att jag fortfarande är 17 år.

När ska tiden gå lite fortare? Jag skrattar varje dag och har roligt. Jag har också en smilgrop på min vänstra kind och ändå går inte tiden så fort som jag hade tänkt mig... Fasiken alltså!


Kommentarer
Postat av: andy

ta det lugnt, du är snart skitgammal ;P det går foooort :D

2009-04-05 @ 02:01:04
URL: http://www.metrobloggen.se/andreashagstrom
Postat av: "Morsan"

tokfort!!! och när du blir så gammal som jag så är det ingen som lägger märke tillen, man är en i mängden :o(

Njut nu!!!

Kärlek till dej!!!!

2009-04-05 @ 20:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0