true colours

Tack Bergströms och Hedmans för denna roliga och trevliga fredagskväll!

Just nu är det deppmusik som spelas på Spotify. En vän hade det lite tufft tidigare under kvällen och jag är fortfarande orolig men jag hoppas att hon mår bättre nu. Så just nu känner jag mig som Meredith Grey - dark and twisted. Jag funderar alldeles för mycket på nätterna och drömmer om sådant som aldrig kommer att ske. För livet är ju inte en musikal. Det finns inget manus, inget slut är skrivet och vändningarna kommer när man som minst anar det. Jag önskar bara att man en gång kunde få uppleva ett äkta "filmögonblick". Kanske är det inte meningen så bara. En värld av drömmar.

Jag tänker på dig vännen och finns alltid här.
Ta hand om dig!
Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0