Gasta Comedy Club

Igår var det dags för Marinfestivalen i Gävle där Gasta Comedy Club drog några vitsar på en alldeles för hög scen. Dagens MC - Niklas Folkegård skrämde till en början skiten ur mig med sin enorma personlighet och när han lyckades säga "gött" ungefär 346 gånger på en timme så funderade jag helt ärligt om han verkligen klarade Svenska A i skolan. Men när chocken hade lagt sig så började skratten att leta sig fram. Gossen är en sann komiker.

Johan Lingdén kör återigen ett framträdande som är alldeles klockrent! Skön humor med andra ord och när han lyckas få kvinnor inne på bajamajorna att vrida sig av skratt så är det makalöst bra. Kvällens rookie stal showen.

Inte för att jag enbart är hans dotter, men pappa lyckades även han denna kväll. Kanoners!



Duellen:

Hans Carstensens PMS  vs. Cilla Domstads PMS.

Ur en kvinnlig synvinkel så tror jag nog att Hans plockade hem denna duell.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe tack för den fina recensionen :)

Jag gillar ditt sätt att skriva. Börja med STANDUP! Dammit!

2009-08-17 @ 12:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0