jesus, skänk dem styrka.

Oj, fick en argsint liten kommentar av en "motståndare". Någon som gnällde och sa att det var en DAMSERIE och att det inte var deras fel att vi hade småbarn med. STOPP!!! Nämnde jag någonsin i mitt tidigare inlägg att vi hade småbarn med och att det var problematiskt för dom? Nämde jag ens att det var Kungsgårdens fel?

Denna person bör lära sig läsa ordentligt. Jag anklagar en spelare i deras lag för att bete sig dåligt för sin ålder. No one else, okej? Sen tycker jag att det är fel av alla 22 spelare på planen att pladdra bort speltiden. OKEJ?

Anledningen till varför jag inte publicerar kommentaren: finns ingen anledning till att publicera den. "Motståndaren" har på ett pinsamt sätt misstolkat föregående inlägg. Jag får dock be om ursäkt om jag skrev otydligt. Det blir stora bokstäver nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0