gnat och tjat

En fotbollsmatch avklarad och nu väntar bowling med grabbarna. Egentligen ska man inte ödsla energi på det men det är det alldeles för mycket "tjatter av fel slag" som ploppar ut här och var under matcher. Jag förstår inte hur man orkar? Det drar ner båda lagen OCH spelet. Hur kul är det att spela mot ett lag som har en gammeltacka på 40 men som tror att hon är 14 och får göra/säga vad hon vill? Förstår hon inte att det är hon som ska vara en förebild för båda lagen?


Dessutom förstår jag mig inte på en karl här i trakterna som har lyckats byta ner sig totalt!
Från en blond prinsessa till det värsta jag någonsin har sett på och utanför en fotbollsplan.
Hujeda mig - vilken attityd.
Hur tänkte du där?

Nu är jag nöjd och all ilska är som bortblåst.
Nu ska jag lyssna på Ray Charles, torka håret och förbreda mig inför det som dagen har att erbjuda. Hoppas ni alla får en sjujäkla dag och att ni blir fina människor när ni växer upp. Jag skulle föredra det. På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch på dagens motståndare!

2009-08-22 @ 14:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0