the weepies

Tänka sig. Det är ett vinterland utanför fönstret och ingen ren så långt ögat når.

En gammal vän sade en gång till mig; "Hannah, du är riktigt dum om du verkligen tror på alla rykten. Bara jag vet vad som är sant eller inte och ingen annan." Jag tog åt mig av de visa orden, deletade allt jag hade hört och trodde mig då vara en bättre människa. Sorgligt nog så hade de små fåglarna som viskade mig i örat rätt, vilket i sin tur innebar att den gamle vännen kunde dra åt pipsvängen. Trots detta så är jag inte förvånad. En gång pucko - alltid pucko.

Synd på all dubbelmoral i samhället. Så det är över, raderat och glömt.

Vilket innebär att jag är den glada Hannah igen. Tillbaka till mitt nördiga och juliga liv så tror jag att jag ska prova något nytt. Jag ska allt ta och baka en egen vörtlimpa!

Kommentarer
Postat av: "morsan"

Go Hannah, go ;)

hör - begrunda - bestäm vad du ska tro - gå vidare åt DITT håll ;)

2009-12-16 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0