2009

Mjaaaa, nytt år och i år har jag faktiskt ett nyårslöfte. Mitt mål är att sluta bita på naglarna. Jag har sagt det förut, men jag har nog aldrig tagit det riktigt seriöst faktiskt. Det funkar bara man har psyket till att göra det, och psyke, det har jag gott om... Fasiken, jag har ett riktigt bra självförtroende och det är jag glad för. Det får mig att må bra, och förhoppningsvis gör det att jag kan hjälpa andra att må bra.

Tänker också slänga in en ny länk här på bloggen och den länken tar er vidare till Annica Anderssons blogg. Ni hittar det på höger sida om ni scrollar lite...

Annica
är en stor inspirationskälla för mig men även för många andra. Jag har svårt att sätta ord på vad, varför, eller hur hon har gjort för att bli den kvinnan man själv önskar att man kan vara om 10-15 år. Hon är färgstark och grymt cool om jag ska vara ärlig. Utan henne så hade vi aldrig fått dansa inne på Ullevi och varit en del av Gothia invigningen 2007 och utan hennes stöd när mina tankar inför ännu ett Gothia dök upp så hade vi inte klarat oss så här långt. Det vet jag, för det var min idé och tack vare Annica och mina föräldrar så drev jag det framåt. Jag klarade det tack vare Annica som har gjort så mycket för oss ungdomar att vi borde hylla henne, kanske till och med helgonförklara henne?? Hon har gjort mycket för de vuxna också, och jag hoppas innerligt att de människorna visar henne uppskattning. Hon är Årsundas lilla guldstjärna som gör så mycket för andra att jag inte kan låta bli att bli imponerad. Jag säger inte att hon är perfekt, för det är väl ingen människa och vi stöter alla på våra svårigheter här i livet men hon är en av de bättre människorna här i världen och jag är oerhört glad över att jag hade turen att få träffa denna människa.

Annica är pralinen i en chokladask helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Lustig

Annica är hela årsundas mamma! :) gotta love her! :)

2009-01-02 @ 20:00:57
URL: http://mattylu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0