the way,

"Didn´t we almost have it all?"

Idag gjorde jag med "dunderochbrak" comeback som skidskytt. Tog på mig skidorna åkte 500 meter och la mig ner för skytte. Klappat och klart! Behövde inte ens skjuta in, istället blev det fem snabba träff och en supernöjd Hannah. Det satt fint! Provade därefter några stående och TADAAA 2-3 träffar per magasin blev det trots allt. Kanon!

Om jag fortsätter så behövs bara lite mer biceps så sitter alla fem i stående också! Måste fasiken fundera i en vecka nu, hur ska jag göra egentligen? Grymt sugen på att ta upp det hela igen faktiskt! Nej, minst en till träning blir det i alla fall sen får vi se.



Har nyss sett ännu en romantisk film, tårarna flödar och livet är bra.
Dags att hoppa i säng.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Peelllaan

HJÄLP MIG! allvarligt vetefan vad jag ska göra! lläs mer på min blogg!

2009-01-28 @ 21:42:46
URL: http://peelllaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0