tänk om

Tänk om vi faktiskt skulle leva i en värld fylld med Pokémon? Förstå att gå ut i Tröskens skogar för att fånga en Jigglypuff. (För er som inte vet så är Jigglypuff av typen normal och är en av de vanligaste Pokémon-typerna.) Jag skulle göra vad som helst för att fånga en Squirtle, dom är så söta. Dessutom skulle jag bygga en egen arena uppe på Hornberget. Jag vet att jag har förmågan att bli den bästa Pokémontränaren, väntar bara på att dom ska dyka upp i skogen...

En jävla tur att jag har ett snyggt namn för vilken Pokémontränare vill heta Ash Ketchum? Då kan man lika gärna måla Falu Rödfärg på kroppen och leka ketchupflaska. Så jävla mobbat.

Är han inte söt så säg?
Vatten-Pokémon är lätt bäst!




Kommentarer
Postat av: clara

Du har blivit galen Hannah :S hoppas inte jag blir så när jag blir lika stor som du x)

2009-06-22 @ 14:30:28
Postat av: Anna

Ja vi sticker !

2009-07-10 @ 19:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0