M&M

Igår skulle jag köpa en räksallad på Statoil, de var tyvärr slut och istället stod det mellan en grekisk eller en kycklingsallad. Ole, dole, doff och det blev en kycklingsallad som smakade helt okej men en timme senare ligger jag i sängen och mår fruktansvärt dåligt. Magen känns ostadig och jag mår illa. Dessutom har jag besökt toaletter ett tjugotal gånger sen dess. Det kallas magsjuka!

Idag när jag skulle sjukanmäla så hade jag fått mail av min lärare i Alternativ Medicin och jag hade fått högsta betyg på vår första inlämningsuppgift. Dagens höjdpunkt med andra ord och jag är otroligt nöjd! Det kallas MVG

Nu kurerar jag mig i soffan och lyssnar på mina syskon som kör battle på Singstar - ABBA. Jag undrar om det var ödet att jag skulle sitta här alldeles bedrövlig med smutsigt hår och ostadig mage? Sikken fredag jag har, eller hur?

Krya på dig Josefine och Maria - njut av helgen!


Kommentarer
Postat av: michelle bogar

krya på dig sötnos! hoppas du mår bättre snart :) kram.

2009-03-06 @ 19:31:07
URL: http://kapten.blogg.se/
Postat av: michelle bogar

svar; så lite så, hihi. ptja nu gör jag inte mycket. jag sitter i soffan, äter glass och tittar på let's dance med mami :* du då? puss <3

2009-03-06 @ 20:48:21
URL: http://kapten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0