sanslöst

Det är helt sanslöst!
Jag förstod att det skulle komma fram.
Jag hade rätt, du tvekar.
Du vet inte vad du håller på med.

Jag har mina bättre och mina sämre stunder.
Det onda är inte att vi sa hejdå till varandra.
Det onda är att han kanske ångrar sitt val, att han är osäker på om han gjorde rätt.
Han svor på det vi har haft i så många år på att han inte vill ha henne.
Dom var bara kompisar, i alla fall från hans sida.
Han svor och jag tror på honom.

Han skulle ta sig tid och fundera över allt nu.
Tänk om han ångrar sig igen precis som alla andra gångerna?
Vad gör jag då?

En del av mig vill bara släppa allt och gå vidare.
En annan del av mig tror på allt vi har haft. 
Det handlar sammanlagt om vadå, 3-4 år?
Han har alltid varit min bästa vän och sedan min pojkvän.
Sådant släpper man inte lätt, det är väl också därför han tvekar.

Det gör så ont i hjärtat när du inte vet vad som händer.



,                ´micke säger:

jag är inte helt 100 på att jag har gjort rätt


Kommentarer
Postat av: sara

svar: åååh jag vet, så jädra snygga :D men på junkyard.se :D

2009-03-24 @ 21:03:21
URL: http://sareli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0