tell me about it

Alla känner mig som skvallertanten. Det är alltid jag som får höra alla snuskiga detaljer som jag därefter sprider till mina få och trogna "nyfiknaienstrutvänninor". Jag känner mig som en skvallerblaska ibland, väldigt ballt. Dessutom vet jag att skvaller uppskattas, alla älskar väl skvaller innerst inne? I know it and you know it.

Drömmen är ett oslagbart skvaller som alltid händer i tv-serier som till exempel Våra Bästa År och Desperate Housewifes. Jag väntar på att få se min granne näcka med sin svärmor eller att ett hemligt kärleksbarn ska tillverkas mellan två otrogna och lösdrivna människor. Det vore grejer det, men det är väl sådant som man bara ser på tv. Eller?


Kommentarer
Postat av: Lena

ha,ha!

Du är galen du!

Sånt skvaller vill jag också vara först med ; )))))



Kram mamma

2009-05-06 @ 12:48:22
URL: http://www.nygards.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0