the mixed tape

Ibland kan man sakna något som inte finns eller något som aldrig har funnits.
Samtidigt blir jag rädd. Rädd över att allt bara ska vara en färgglad fasad som vid en närmare titt visar sig vara något helt annat. Jag är rädd för dig och att du inte ska vara den jag tror att du är. Att du inte är den som jag önskade att du skulle vara. Det skrämmer mig att jag har byggt upp din fasad, det var inte min uppgift.

Sök på Spotify: Friends with benefit
Jack's Mannequin - The mixed tape



Tack för att du är du och ingen annan.

Kommentarer
Postat av: Tina

Gillar texten och meningen "Ibland kan man sakna något som inte finns eller något som aldrig har funnits.", känns precis som jag känt mig senaste veckan. Tror att jag behövde höra att någon annan känt lika dant.



Lyssnar på låtarna. Har inte hört alla låtarna, men det jag hört hittills är bra. Ska sitta uppe halva natten och plugga. Har rätt många prov imorgon och det känns bra att ha någon musik att lyssna på under tiden. Tack så hemskt mycket!



2009-12-16 @ 00:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0