en sån dag

Idag skulle kunna vara en sån dag då jag lägger upp en bild på en vän och beskriver hur underbar hon är ända ut i fingertopparna. Det är inte en sån dag. Det är en dag när jag bara känner för att klippa av alla band, ta mitt pick och pack och fly långt bort. Det är en dag då jag inte känner igen människor. Det är tydligen en sån dag där alla får bete sig precis hur som helst. En sån här dag är inte okej och sådana dagar får mig att må dåligt. Riktigt dåligt. För det är sådana dagar som visar människors obehagliga sidor och jag är trött på att våldnader ska ta över kroppar och förstöra. Jag är trött på att människor ska bete sig illa så fort allt går emot. Jag är också trött på människor som beter sig illa och skriker på sina närmaste. Får ingen vettig människa dåligt samvete längre? Är det okej att bete sig illa och därefter är man vänner igen? Det är slut på barnaleken.

Jag har en stor fobi här i världen och om det inte är okej, så är inte ni heller okej.

Nu ska jag lugna ner mig och ikväll ska jag besluta angående födelsedagens dresscode.
Black & White? Blue? 90-tal? Tåls att fundera på.
Ready, Set, Go!


Kommentarer
Postat av: MARILENA

Fin bild :)

2009-10-14 @ 14:22:14
URL: http://marilena.blogg.se/
Postat av: loppan

vad söta ni är tjejer =)

2009-11-30 @ 12:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0