vem har tid?

Igår kom jag hem från en studieresa i Berlin där vi i SP07B har fördjupat oss i Tyskland och Berlins historia. De flesta vet säkert redan att de inte direkt har en harmonisk historia...

Livet springer iväg. Har ni lagt märke till hur björkens blad börjar gulna och hur mörket kryper sig allt närmare varje dag? Tiden bara rinner iväg. Snart fyller jag de djävulska 18 åren och sedan är det juletider och därefter står 2010 och knackar på vår dörr. Hur kan det gå så fort? Något som skedde för två år sedan sitter som fastklistrad på min näthinna. Vad avgör om det var slumpen? Ett ansikte så nära. Ett ansikte som fortfarande finns med på en kant. En kant lite längre bort. Mycket lyckas bli minnen så fort.



Kommentarer
Postat av: jossssss

jag älskar den här bilden! jag älskar oss!

2009-09-13 @ 18:05:14
URL: http://josefinita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0