this christmas

Äntligen har jag en förbannat bra anledning till att längta efter den 13 november och min födelsedag! Jag och Lustig bestämde nämligen igår att vi ska hålla fingrarna i styr fram tills dess. Då är det nämligen tillåtet att lyssna på julmusik och läge att ladda inför december och Julradion! Detta är alltså något helt nytt som vi provar och eftersom vi båda är fanatiker när det gäller julen och julmusik så kom vi överens om att vi måste få tre frikort var. Frikorten innebär att du får lyssna på tre och endast tre jullåtar fram till den 13 november därefter är det fritt och du kan lyssna hur mycket du vill. För mig återstår endast två frikort då jag redan har använt ett av mina frikort genom att lyssna på David Hasselhoffs version av Feliz Navidad.

Just nu är vi tre personer som har instiftat denna lag i livet. Haka gärna på!

Detta är självklart större än min födelsedag. 60 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Lustig

Det är inte långt dit, tiden går fort hoppas ja! :b

2009-09-14 @ 20:17:03
URL: http://luustig.blogg.se/
Postat av: Lena

Ni är ju helt galna = )))

Hakar på jag också = )

Jag älskar ju också julen otroligt mycket!



Kram mamma

2009-09-14 @ 21:42:20
URL: http://www.nygards.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0